Ilość produktów:
Wartość zamówienia:
0
0,00 zł
Do darmowej wysyłki brakuje: 
350,00 zł


Trendy barmańskie: Jak przyrządzać najlepsze drinki niskoalkoholowe i bezalkoholowe z pomocą syropów Mathieu Teisseire
06.03.2023


trendy-barmanskie-jak-przyrzadzac-najlepsze-drinki-niskoalkoholowe-i-bezalkoholowe-z-pomoca-syropow-mathieu-teisseire

Popularność „low ABV” i „No ABV”, czyli koktajli nisko i bezalkoholowych, rośnie w szybkim tempie i staje się coraz bardziej lukratywna dla właścicieli barów. Przeprowadzę Cię przez kilka pomysłów i inspiracji, dzięki którym będziesz serwować w swoim barze, tym domowym jak i profesjonalnym.

W ostatnim czasie nastąpiła prawdziwa zmiana u osób, które chcą ograniczyć spożycie alkoholu. Nie myślą o całkowitej abstynencji, ale skupiają się na tym, żeby czasami pić mniej. Co więcej, ci „kiepscy i niepożądani” goście (w końcu piją mniej, więc mniej zamawiają) to ci sami ludzie, których jeszcze do niedawna obsługiwaliśmy w naszych barach. Po prostu wybierają wolniejsze tempo, przedłużają lub czasami przerywają picie alkoholu z różnych powodów: czy to religijnych czy zdrowotnych. Chcą większej również różnorodności, jeśli chodzi o niską zawartość alkoholu.


Zdrowie jest oczywiście motorem tej kategorii. Dotyczy to także osób, którzy chcą być bardziej świadomi w spożywaniu alkoholu i naprawdę delektować się wyskokowymi napojami, które zamawiają. Chodzi również o to, aby móc dłużej przebywać poza domem i cieszyć się chwilą, pijąc mniej lub robiąc sobie przerwy. Mając to na uwadze, jest wiele okazji do zarobku, jeśli się na to odpowiednio spojrzy.

Jak zatem najlepiej wykorzystać niskie i bezalkoholowe zamówienia i sprawić, by goście wracali po więcej? Poniżej 5 wspaniałych pomysłów na dobry początek.




1.       Twórz wyszukane smaki

Napoje nisko i bezalkoholowe to prawdziwa okazja, ale musisz najpierw zrozumieć, czego pragną Twoi goście. Nie chcą jedynie jednowymiarowych smaków ani zbyt słodkich napojów owocowych. Nowoczesne koktajle low ABV i No ABV muszą być wyrafinowane i przyjazne dla dorosłych w smaku, dzięki czemu Twoi goście będą mogli cieszyć się czymś wyjątkowym pomimo braku alkoholu. Goście chcą popijać drinki, które mają podobny profil smakowy, jakościowy charakter i teatralność jak w ich alkoholowych odpowiednikach.

Niskie i bezalkoholowe drinki muszą pokazywać, że ich przygotowanie wymagało prawdziwej troski i przemyślenia. Oznacza to, że napoje muszą być wystarczająco wyjątkowe, aby pić je w barze.

Wybierz wyrafinowane i złożone kombinacje i skorzystaj z szerokiej gamy smaków Mathieu Teisseire, aby stworzyć coś naprawdę wyjątkowego i niezapomnianego.

 


2.      Mów i pisz o tym

Wykorzystaj nową okazję, prosząc wszystkich barmanów (pracujących z Tobą jak i innych kolegach po fachu), aby stworzyli specjalną sekcję w swoim menu i pochwalili się swoimi dziełami. Wykorzystaj to do autopromocji i aby wyjaśnić swój etos niskiego poziomu i braku alkoholu. Spraw także, aby Twoje napoje były naprawdę łatwe do znalezienia w menu i zachęć kelnerów do mówienia o nich.

Nie zapomnij mówić o swoich nowych usługach na wszystkich swoich portalach społecznościowych i stronie internetowej, a także skup się na nich w swoich materiałach promocyjnych.

 

3.      Zaopatrz się

Może się to wydawać oczywiste, ale jeśli chcesz być Low ABV i No ABV, musisz mieć odpowiednie zapasy i prepy. Postaw na różnorodność i miej coś na każdą okazję, od piwa i ginu po prosecco i bąbelki, a także koktajle na specjalne zamówienie i miksery. Kluczową rzeczą jest to, że podczas ich picia goście nadal chcą czuć się częścią imprezy i nadal chcą doświadczyć tego, czego można oczekiwać w barze, więc daj im coś wyjątkowego!

 



4.      Bądź kreatywny z nazwami

Unikaj nazywania swoich drinków na jedno kopyto (np. dając przydomek Sober, Virgin czy temu podobne), ponieważ budzą negatywne skojarzenia. Może to zrujnować twoje najlepsze intencje i plany. Mocktaile należą już do przeszłości i nawiązują do ery obrzydliwie słodkich i syropowatych napojów.

 

Wymyśl kreatywny sposób na nazwanie nowej kategorii w sposób pasujący do charakteru i nastroju Twojego baru. Niektóre powszechnie używane terminy to Zero Alc, 0,0% i Bez alkoholu, ale możesz wymyślić coś innowacyjnego i oryginalnego, aby zaostrzyć apetyt.

 


5.      Użyj swojej wyobraźni oraz swojej wiedzy

Najważniejsze jest to, żeby włożyć taki sam wysiłek i wiedzę, jak w przypadku wszystkich innych drinków alkoholowych, które robisz. Wraz z Mathieu Teisseire, miłość i pasja są najważniejszymi składnikami, więc przemyśl każdy aspekt swoich nowych pozycji w menu. Dotyczy to smaków, szklanek, dekoracji i sposobu ich podania.

 

Każdy z gości (pijący czy nie), nadal chce cieszyć się poczuciem chwili i czuć, że ma coś, czego nie mógłby mieć w domu. Twórz drinki, które nie tylko zapadają w pamięć, ale sprawią, że Twoi goście będą chcieli wyjść z domu i iść właśnie do Ciebie.

 

A kiedy już wymyślisz całe menu No i Low ABW, przeszkol swój personel. Pytaj się także, po każdej zmianie o feedback od gości, aby moderować menu pod nich. Upselling to Twój przyjaciel i okazja, której nie możesz przegapić.

 

Low i No ABV pozostanie z nami na długo, a oferowanie dobrego wyboru jest kluczem do inteligentnego biznesu i dużego zarobku.


W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Szczegółowe informacje znajdują się w POLITYCE PRYWATNOŚCI I WYKORZYSTYWANIA PLIKÓW COOKIES. OK, rozumiem